De efterlängtade korten!!

                       
       kvällen började med               förväntnigarna var höga        Emma fick en high school
       paketöppning för                     och de blev absolut inte        musical julkalender och pärlor
       födelsedagsbarnen :)             besvikna!!!

 

                       
       Jessica fick ett händerna     Singstar såklart!!                     Åeeå AT, kårens hjältar
       på täcket-påslakan!!                                                                 hela dagen är bara AT!!

                         I
                         I
                        V

     
      En närbild :)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha var jag inte med alls under kvällen eller :P

2008-11-24 @ 10:58:12
URL: http://ma1iiins.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför fick inte jag vara med på något kort för?

2008-11-24 @ 21:31:50
Postat av: AeroTech

förra var från mig men mitt namn försvann..

2008-11-24 @ 21:32:22
URL: http://aerotech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0