En bra start på sommarlovet

Då har det nu gått tre veckor in på sommarlovet och jag (Ann-Sofie) har det riktigt bra här hemma i Skara. Saknar dock resterande del av dalvikseliten (:. Mitt liv här hemma består av jobb jobb jobb och åter jobb, men det är kul. Medans jag har vart hemma har jag hunnit avverka studenten här i Skara, som är något alldeles speciellt. Sedan blev det en lugn midsommar. Jobbade, så jag ställde upp på att vara chaufför till mamma och pappa på kvällen.  Nu är jag ledig de tre närmaste tagarna. Ska bli riktigt skönt, med en lång ledighet (den längsta på hela sommaren). Då ska jag inte göra så mycket mer än att ta det lugnt och göra allt som är kul. En sväng till Skövde ska det bli imorgon. Till helgen blir dte jobbigen...

Hoppas alla ni andra har det bra där ute :). En återförening med Dalvikseliten är väl dags snart!?! Eller vad säger ni tjejer!?

Ha de gott!

Kramar Ann-Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0