Party på Centrum

Igår så hände det igen... Utgång på Centrum, som än en gång blev en stor succse :D Vi började hemma hos mig (Emma) med att äta mat och dricka lite alkoholrelaterade drycker ;)... Det var Jag, Malin och mina två bästa vänner från Göteborg Sandra & Sofia, som var riktigt på G... Eftersom Ann-Sofie hade besök av sin lillebror kunde inte hon hänga med ut och när vi tyckte att dom skulle komma över på förfesten så ville de inte det... Detta fick hon betala dyrt för vill jag lova för vi tog spriten med oss och gick upp till henne istället :P Och innan vi stormade in i hennes lilla lägenhet lurade vi skiten ur henne genom att säga att vi var från Jehovas Vittnen och att vi ville prata lite med henne lite :P Det var en skraj Ann-Sofie vi mötte sedan när hon förstått att det var ett skämt:P Tack vare detta skämt känndes det som att vi gjorde ett gott första intryck på hennes lillebror Fredrik:D

När klockan började närma sig utgång hade Malin backat ur och det blev endast tre glada GÖTEBORGARE, som drog ut på stan.... När vi kommit in på centrum och hängt av oss jackorna vem möter man inte då om inte Johannes och Robert... (Man går aldrig säker i denna stan längre...:P)... Jag försökte förklara för Robert att det troligtvis inte spelade någon större roll om han hade två eller tre uppknäppta knappar på sin tröja, men jag vet inte om han hörde mig i den höga musiken:P

Nu var det äntligen dags att börja dansa och detta gjorde vi sedan hela natten lång.... eller i alla fall tills en kvart innan dom stängde:P... Det märktes att inte övriga Dalvikseliten var ute för på hela kvällen kom det inte en enda Magnus Uggla eller Linda Bengting låt på hela kvällen:( Däremot så spelades det HV 71 låtar stup i kvarten lite irriterande tyckte vi som bara har plats för FRÖLUNDA i våra hjärtan...

För att sammanfatta kvällen så var den sjukt kul och Centrum är det bästa stället i hela Jönköping....och jag kommer att sakna mina gamla klasskompisar från Gymnasiet grymt mycket när dom senare idag kommer att ta bilen tillbaka till Göteborg....

Kommentarer
Postat av: ruuskigtsnyggt

Ah kanonrolig helg.. de känns lite knas här hemma nu..

Ah fick smak för bloggandet.. Startade min egen. Men har inte kommit så långt.. Men de kommer..

Fortsätt blogga.. Puss o kram Sofia

2008-04-20 @ 20:32:17
URL: http://ruuskigtsnyggt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0