Hälsoit-Johannes

Så vem är då jag? Ja, det var ju jag som ni säkert förstod.

Idag är det förfest hos Jessica, en mycket lyckad förfest. Kanske beror det på att vi är så många männsikor i en liten lägenhet, eller oxå är det för att Jocke håller på. Ja ni vet så som bara Jocke kan.

Ikväll ska vi dansa skjortan av oss. Jag har redan bytt skjorta en gång idag, så jag hoppas att jag får tillbaka skjortan som jag dansar av mig.

Johan, Jocke och jag, alltså samma jag, är mycket nöjda med kvällen. Vi har grillat, kollat på hockey och snart ska vi vidare. Troligtvis stannar vi upp hos Joakim så att de kan få ta sig en Minto.

Nu reducerade visst Sverige så nu har jag inte tid med det här längre.

// AeroTech

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0