Midsommar på Björkö..... kommer vi visst ihåg... eller i alla fall delar av den:P

Det hela började med att vi var och handlade tidigt på dagen... här skulle det minsan vankas jordgubbar och grädde i stora lass;) Dagen startade bra och alla var nöjda och glada och medans jag åkte för att hämta Sandra vid färjan började grabbarna och sätta ihop partytältet nere vid vattnet:D Jag och Sandra skulle komma ner senare med maten och vilken chock vi  fick när vi kom....

Tältet var nästan uppsatt.... det hade bara tagit dem 2 timmar och det var nu bara sidorna som skulle monteras upp:D lite lättare sagt än gjort när det helt oväntat började blåsa STORMVINDAR!!!  Det tog några sekunder och sen hade tältet blåst ner:( mitt i hela processen kom det även en regnskur när vi i all hast samlade ihop alla delar, tog med oss maten och spriten och sprang hem till erik... Där blev det sedan grillning och drinkar så det snurrade till ordentligt i knoppen... men trots vårt lilla missöde blev det en lyckad kväll tillsammans med våra närmaste vänner...  vi hade ju liksom jordgubbar o grädde så det kunde ju inte misslyckas liksom:P....

Kan ju dock tilllägga att jag saknade mina elit vänner något kopiöst... är ett stort tomrum i mitt hjärta när inte ni är i närheten;)

♥DALVIKSELITEN= KÄRLEK TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0